3.10.2006

روزمرگیهای کشکی ...


بعضی اوقات خیلی همه چیز به هم گره میخوره. مثل اینروزاکه همه چی خیلی قر و قاطیه . مدام در حال تلفن کردن و اینور اونور کردنم .
چند روز پیش بعداز مدتها رفتم سلمونی که موهام رو کوتاه کنم آرایشگری که همیشه موهام رو کوتاه میکرد مریض بود و یه پسره موهام رو کوتاه کرد و حسابی خراب کرد . بهش یه مدل نشون دادم یه چیز دیگه زد !!!
یکهفته پیش ماشین ظرفشویی خراب شد زنگ زدم بیان درست کنن بعداز ده روز معطل کردن خلاصه قرار گذاشتیم که تشریف بیارن ولی دقیقا دیروز که قرار بود یارو بیاد و من تمام روز برنامه هام رو بهم ریختم تا خونه باشم دیدم زنگ زدن گفتن یارو مریضه چندروز دیگه میاد .
حدود دوماه بود که میخواستیم میزناهارخوری و صندلیهای جدید بگیریم . بعداز کلی گشتن خلاصه یکی سفارش دادیم بعد از سه هفته که نیومد زنگ زدیم گفتن سفارش رو یادشون رفته و خلاصه خبری از میز ناهار خوری نیست . دوباره بعد از کلی معطلی یکی دیگه سفارش دادیم و بعداز کلی معطلی اومد و خلاصه شروع کردیم به درست کردنشون . اینجا میز و صندلیها همه بصورت تکه تکه بدست آدم میرسن و باید رو هم سوارشون کرد . موقع درست کردن صندلیها فهمیدیم که چند تا پیچ و مهره اساسی نیست و یه قسمت هم کاملا اشتباهه . حالا میز درست شده بدون صندلی .
چند وقت پیش یک سی دی ریاضی کلاس دوم داشتم که دیگه طنین استفاده نمیکرد در یکی از فروشگاههای اینترنتی بنام آمازون میشه اینجور چیزها رو فروخت خلاصه سی دی رو در اونجا گذاشتم ولی سیستمشون قاطی کرد و خلاصه سه نفر پول دادن سی دی رو خریدن . من هم روحم خبر نداشته و یه قرون پول هم به حسابم ریخته نشده ولی خریدارها مدام برام ایمیل میزنن که سی دیمون چی شد ؟؟؟
دیشب هم اینترنت قطع شد و ساعتها طول کشید تا دوباره راه بیافته ؟؟؟
میگن خر تو خر اینه دیگه !!! یه مشت مشکلات الکی که آخر و عاقبت هم نداره.
در ضمن عکس بالا رو خیلی وقته دارم و راستش رو بخواید نمیدونم از کجا ؟ خودم نگرفتم . امروز دیدم که تو فلیکر یکی بعنوان عکس مورد علاقه ثبتش کرده و خودش سری عکسهایی داره که هم به این عکس خیلی میان و هم بسیار جالب و دیدنی هستن . پس این شما و این عکسهای آقای فوتو فراگ

|