2.19.2006

معرفی کتاب و بلاگ...


Book
Originally uploaded by Farsani.


چندی پیش با بلاگ آقای ناصر غیاثی آشنا شدم و بعداز خواندن مکرر مطالب ایشون که از حال وهوای بسیار خاصی برخوردارست با دو کتابشان هم آشنایی پیدا کردم که خودشون بسیار محبت کردند و این کتابها رو برای من ارسال کردند. کتاب اول ایشان بنام رقص بربام اضطراب که اسم بلاگشون نیز هست کتابی ست با داستانهای کوتاه که خواندن این داستانها من رو بیاد تکه هایی از زندگی و تجربیات خودم انداخت که شاید بشه گفت این داستانها خود زندگی هستند و با قلم گرم و صادق ناصر عزیز بسیار خواندنی و دلنشین هستند . کتاب دوم بنام تاکسی نوشتها که هم اکنون در ایران نیز در کتابفروشیها موجود ست ، کتاب بسیار جالبیست در مورد روز نوشتهای یک راننده تاکسی در آلمان که ناصر غیاثی با دید بسیار ظریف و در عین حال طنز آمیزی به اونها اشاره کرده که واقعا خواندنی هستند .من دو کتاب ایشون رو با هیجان و علاقه خوندم و انگار در هر داستانی خودم هم در تاکسی و یا همراه نویسنده در محل حضور داشتم . در هر صورت برای ناصر عزیز که بسیار بهش ارادت دارم و انسان بسیار نازنین و دوست داشتنی نیز هست از صمیم قلب آرزوی موفقیت روز افزون در اینراه رو دارم و امیدوارم که بزودی بتونم کتابهای دیگری از ایشون بخونم .

یکی از دوستان خوبم هم در بلاگ جدیدی بنام بدون مرز شروع به نوشتن کرده که خواندن نوشته هاش را به شما توصیه میکنم زیرا که او هم نویسنده بسیار چیره دستی ست. امیدوارم که بزودی تصمیم به چاپ کتابی از نوشته های خودش بگیره . حتما به خواندن مطالبش برید و او را در اینراه حمایت و تشویق کنید .

فکر میکنم که یکی از جوانب مثبت بلاگ نویسی و بلاگ خوانی همین آشنا شدن با انسانهای با ارزش و دوست داشتنی ست که من تا به امروز شانس آشنایی با همشون رو داشتم و همه هم با لطف و مهرشون همیشه شرمنده ام کردند. با آرزوی بهترینها برای همه دوستان خوب وبلاگستان . سبز باشید.

|