2.06.2006

بن بست فکری...

اینقدر پریشان و نگران و قاطی هستم که تمام افکارم در مغزم به بن بست رسیدند . شاید بعضی از شما این احساس رو داشته باشید یا شاید هم براتون ناشناخته باشه. کلا اینروزها حرف زیادی از زندگی آرام و بی دغدغه این گوشه دنیا ندارم . گفتم به رسم دیرین بلاگستان آپدیت کنم تا دوستان خوب که همیشه با حضور دلنشینشون من رو شرمنده میکنند، بیخود وقتشون رو صرف دیدن یک صفحه تکراری نکنند . پس به چند لینک جالب که اینروزهای اخیر بدستم رسیده بسنده میکنم و امیدوارم که بزودی این گره های کور در مغزم باز بشوند و بن بست مغزیم هم تبدیل به یک شاهراه دوطرفه بشه.
عکس بالا کاری ست از خانم شیرین نشاط . عکسهای بسیار زیبا و بینظیر این عکاس را در اینجاببینید .
اینهم یک کلیپ دیدنی و جالب برای پر کردن ساعتهای بیکاری .
اینهم کلیپیست بسیار دیدنی و خنده دار که اگر آخرش اسم تهیه کننده اش رو نمینوشت ، میشد فکر کرد که از جانب مسلمونهای دو آتشه ست در جواب کاریکاتورهایی که دانمارکی ها بچاپ رسوندند . البته دوستانی که درایران هستن داونلودش کنند و بعد ببینند که به مشکل برنخورند .
اینهم یک لینک جالب که اگر کسی موی دماغتان شد ، اینجوری میتونید تصفیه حساب کنید .
در آخر هم یک مصاحبه دلخراش از رادیو فردا با خانم رویا طلوعی که شنیدنش با اینکه بسیار درد آور و غم انگیزه ولی لازمه، از دقیقه پنجم گوش بدید .
به بلاگ مورد علاقه من نقطه ته خط هم سری بزنید که اینبار مطلبش در مورد انرژي هسته ایی ، شاهکاره .
موزیک ویدئوی جدید خانم شهرزاد سپانلو رو هم در اینجا میتونید ببینید که بسیار زیبا و دلنشینه . فقط باز هم برای عزیزانی که در ایران هستند، شاید دیدنش امکان نداشته باشه بخاطر سرعت کم ، ولی مطمئنم که بزودی از یکی از تلویزیونهای لس آنجلس پخش خواهد شد .
فکر میکنم که دیگه زیاده روی کردم در لینک دادن. بخوبی خودتون ببخشید.
امیدوارم که نگرانی همه ما بزودی برطرف بشه و روزهای خوبی در انتظار سرزمین مادری و فرزندانش باشه . بامید آنروز.

|