1.24.2006

معرفی لینک...


بعضی از اتفاقات که توی ایران میافته واقعا آدم رو به فکر میندازه. آیا یک حکومت خشکه متعصب واحمقانه باعث بوجودآمدن اینگونه اتفاقهاست یا آیا مردم بخاطر نداشتن اطلاعات درست و کافی یا نداشتن سواد و فرهنگ اجتماعی چنین کارهایی رو میکنن ؟‌ نمیدونم فقط دهان آدم باز میمونه و موی آدم به تنش سیخ میشه از دیدن اینهمه حماقت و کوته فکری ...جالب اینجاست که خود این آدما از کارهای عجیب و غریبشون کاملا خشنودند و فکر میکنند که کارشون اصلا عجیب نیست . نمیدونم در فکر بعضی از این آدمها چی میگذره ؟ این وجود مذهب ودینه که انسانها رو اینجور خرفت و از همه جا بیخبر میکنه یا این که کمبودهای اجتماعی و احساسی و روانی باعث وقوع چنین جریاناتی میشه ؟

در اینجا بخونید داستان نامزدی یک پسر شش ساله و یک دختر چهار ساله در ایران رو که از عجیب ترین خبرهایی بود که من دراین چند روز اخیر خوندم .

در بلاگ نقطه ته خط هم یک تفسیر بسیار خواندنی وجالب از این خبر شده که خوندنش خالی از لطف نیست .

وبلاگ وبگشت هم بلاگ با ارزشیست که من بتازگی پیدا کردم و لینکهای جالبی هم معرفی میکنه که اگر دوست داشتید سری بزنید . یکی از لینکهایی که معرفی کرده سایتی ست که میتونید توش ببینید شبیه کدوم شخصیت معروف دنیا هستید .

به بلاگ آرش سیگار چی هم سری بزنید و نتیجه دادگاه تجدید نظرش رو بخونید که آقایان حالا تصمیم گرفتند بجای چهارده سال سه سال از عمر و جوانی یک انسان بیگناه رو در زندان بهدر بدن .

همینطور قلب رئوف و مهربان این پیرمردان پست فطرت اجازه نمیده که مجید سمیعی نژاد در زندان از درس خوندنش بیافته و به همین خاطر برای شرکت در امتحانات او رو دست بسته به دانشگاه میبرند .واقعا که !!!

|