2.12.2006

باز این خاطره ها ...


این اواخر دوباره دوستان خوب حال وهوای خاطرات من رو کردند . شاید بعضی از دوستان هنوزنمیدونند که من بلاگ نویسی رو با نوشتن خاطراتم شروع کردم . در بلاگ اولم در پرشن بلاگ نوشتن خاطراتم حدود یکسالی طول کشید و برای من همراه بود با احساسات متفاوت . اول از همه اصلا فکر نمیکردم که خاطراتم برای کسی جالب باشه و بعد اصلا فکر نمیکردم که در طول یکسال همه همراهم باشند . بعداز اینکه بلاگم در پرشن بلاگ به دلایلی که نمیدونم ناگهان آرشیوش از بین رفت و دیگر به روز نمیشد تصمیم گرفتم که در بلاگ اسپات به نوشتن ادامه بدم و بعد بلاگی ساختم و بقیه خاطراتم رو در اونجا ادامه دادم که اونهم بخاطر اشتباهات عجیب و غریبی از بین رفت ومن بعدها اصلا دیگه حال و حوصله خاطره پردازی رو نداشتم . بعد مجددا بلاگی ساختم به نام خاطرات من که خاطراتم رو از آرشیو خودم به اونجا منتقل کردم .ولی این بلاگ کمی درهم و برهم و ناقص بود . در این روزهای گذشته در ایمیل و کامنت و مسج, بعضی از دوستان دوباره یاد خاطرات من کردند و باعث شدند که دوباره بازسازیش کنم و اینبار تمام اون نقص ها رو بر طرف کردم .
بنابراین فعلا بلاگ خاطراتم به همین صورت باقی خواهد ماند تا زندگیم دوباره خاطره ایی بسازد.
پس اینهم بلاگ بارها باز سازی شده ی خاطرات من .

|