2.17.2006

مسابقه ...


در بلاگ وبگشت امیر حسین عزیز مسابقه ایی گذاشته که جایزه آن 10 مگابایت فضای یکساله اینترنتی ست و اگر علاقه مندید حتما در این مسابقه شرکت کنید و بهترین تعریف رو برای دوواژه آزادی و دموکراسی در یک جمله ارائه بدید و نظراتتون رو در اینمورد لطفا در بلاگ وبگشت بگذارید .
من خیلی حرف دارم ولی گفتنی نیستند...روزها همه سریع و بی وقفه از کنارما میگذرند و هر روز مثل دیروزه و فردا هم خبر تازه ایی نداره. تکراری از مکررات . شاید هم که آرزوی روزی جدید و پر از حادثه آرزویی ست دست نیافتنی .دوست دارم که یک سوال از شما دوستان خوب در اینجا بکنم . باید چه اتفاقی در زندگی ما رخ بده تا ما احساس کنیم که روز بی نظیری رو گذروندیم ؟
شاید که اینروزها این آسمون زیادی خاکستری بوده و من اینگونه احساس خستگی و بی حوصلگی میکنم . نمیدونم . بقولی این نیز بگذرد .مسابقه رو فراموش نکنید . تمرین خوبی ست برای ما ایرانیها تا شاید به این دو واژه کمی عمیق تر فکر کنیم . سبز باشید.

|