5.24.2006

و باز هم فوتبال ...


آخر هفته ایی که گذشت در میدان کوچک شهر ما مسابقات فوتبال جام جهانی برای بچه ها برگزارشد . سی و دو تیم از دبستانهای این دور و اطراف و همچنین دبستانهای شهرهای کوچکی در فرانسه و ایتالیا با هم در رقابت بودند . سه روز شهر کوچک ما از حال و هوای بسیار جالبی برخوردار بود . هر کجا که نگاه میکردی بچه ها رو میدیدی در لباسهای تیمهای فوتبال مختلف جام جهانی که تیمی هم بجای تیم ایران بازی میکرد . و بعد از سه روز تیم عربستان سعودی برنده شد . روز آخرمسابقات هم در همه جای شهر بازیهای مختلف گذاشته بودند وخلاصه بهشتی بود برای بچه ها .
شور و حالی که شانزده روز قبل از شروع جام جهانی در آلمان برقراره من رو به نوشتن برای سومین بار در اینمورد واداشته وگرنه خودم اصلا کوچکترین علاقه ایی به این ورزش ندارم . واقعا از دیدن اینهمه انرژی که آلمانیها اینروزها برای فوتبال جام جهانی صرف میکنند شگفت زده ام .
در آخر هم چند لینک که امیدوارم مورد توجه قرار بگیرد .
در اینجا میتونید موزیک کامل مخصوص جام جهانی در سایت خواننده آلمانی هربرت گرونه مایررا ببینید بعد از باز شدن سایت صفحه کوچکی هم نمایان میشه که روی ویدئو کلیک کنید و ویدئوکلیپ این آهنگ رو بطور کامل ببینید . بسیار زیباست .
این هم عکسهای من در مورد جام جهانی مینی شهرمون . عکس یک ...عکس دو ...عکس سه ...عکس چهار
اینجا هم فیلم کوتاهی گذاشتم که باید اول چند ثانیه ایی صبر کنیدو بعد پایین صفحه فیلم رو روشن کنید . امیدوارم بتونید ببینید . فیلم یک .

|