7.11.2005

Laleh


Laleh
Originally uploaded by shohreh.


لاله پورکریم دختری ۲۲ ساله متولد ایران است که در سوئد زندگی میکند و از سن ۱۴ سالگی آهنگ سازی را شروع کرده ست. آهنگی بنام برادر بزرگ که به زبان سوئدی خوانده هم اکنون در صدر تاپ تن سوئد قرار دارد و بطور مداوم از شبکه تلویزیونی زی تی وی در سوئد پخش میشود. صدای بسیار زیبا ،دلنشین و سحر آمیز لاله آنچنان در این روزها برای من لذت بخش بوده که فکر کردم به شما نیز معرفیش کنم تا خودتان اگر دوست داشتید به موزیک بسیار زیبا ی این خواننده جوان گوش بدهید .افسوس که همانند لاله ها در کشور گل و بلبل ما کم هستند یا اگر هستند کسی آنها را نمیشناسد. کاش خوانندگان چندین و چند ساله لس آنجلسی یا هم اکنون داخل ایرانی که اینچنین از خود راضی اند و به هنر هیچوقت نیاموخته خود می بالند ، کمی از این هنرمندان جوان بیاموزند و کارهای بهتر و جدیدتری عرضه کنند ، چون من که از شنیدن آهنگهای تکراری و شعرهای بی سر و ته و کوچه بازاری این خوانندگان شدیدا دلم بهم میخورد.از طرفی چیزی که توجه من را به خود در مورد لاله جلب کرد ظاهر ساده و بی آلایش این دختر جوان است . لاله احتیاج به آخرین مد و آرایش غلیظ و قر کمر ندارد بلکه صدای قوی و استعدادش در آهنگسازی برای رسیدن به هدفش کافیست. برای لاله عزیز آرزوی موفقیت روزافزون در اینراه رااز صمیم قلب دارم.

رادیو فردا در مورد لاله

سایت خود لاله که البته به زبان سوئدیست .

دراینجا میتوانید با موزیک او بیشتر آشنا بشوید.


نمیشه یکی برای ما بدبختهای آلمان نشین کمی هوای آفتابی آرزو کنه ...منکه دیگه از دیدن بارون اونهم به
این شدت و این آسمان سیاه و خاکستری خسته شدم ...

باحتمال قوی در دو یا سه هفته آینده بروز کردن اینجا برام امکان پذیر نیست . سبز باشید و آفتابی.

|