10.20.2005

معرفی ...


an iranian old woman
Originally uploaded by ali reza_parsi.


چند روزیست که سایت کاوه آهنگر رو پیدا کردم .مطالب و مقالات و کتابهای بی شماری در این سایت موجوده که بسیار پر محتوی ست . البته از آنجاییکه که اکثر مطالب این سایت دین اسلام و حتی وجود خدا را، آنجوری که میان مسلمانان رایجه مورد سوال و حتی سرزنش قرار داده ،‌ به دوستانی که مومن هستند وبه نوعی اعتقاد و ایمان قلبی دارند، توصیه میکنم که برخی از این مطالب رو بخوانند. من که از خواندن بعضی از مقالات فقط به این نتیجه رسیدم که انسانها اراجیف و خرافات و داستانهای باورنکردنی رو به عقل و هوش و استدلال علمی و منطقی ترجیح میدهند ، که البته این جریان اصلا مربوط به دین خاصی نیست و شامل همه ادیان و اعتقادت مذهبی میشه .

در هر صورت اگر خدا من رو آفریده لابد شک رو هم در من آفریده و حالا چرا باید داشتن این شک گناه باشه یا من رو راهی جهنم کنه، یکی از سوالاتیست که بگمانم جواب درستی براش پیدا نمیشه. یکی از مسائلی که من رو خیلی مشغول کرده مسئله برخورد اسلام با زن جماعته . من در حیرتم که چرا خداوند با زنان اینگونه بد و بی رحمانه تا کرده . کسی نیست بهش بگه خوب نمی آفریدی مگر بیکار بودی مرد حسابی‌‌ ؟؟؟

به سایت سمرقند هم سری بزنید و مثل من از لهجه شیرین تاجیکی خانم شهزدا لذت ببرید و همچنین از مطالب مفیدشون.

|