4.02.2006

تست ...

در این سایت تستی هست برای پیدا کردن بهترین کشور برای زندگی . منهم که علاقه خاصی به اینگونه تستها دارم و اونهم از نوع کشکی اش ، از سر بی حوصلگی و محض خنده این تست رو امتحان کردم و در آخر کشور کانادا کشور مورد علاقه من از آب در آمد . بعد کامبیز همسرم رو هم مجبور کردم که به این سوالات جواب بده تا ببینم که کشور مورد علاقه او کجاست ؟ در آخر کشور روسیه کشوری بود که انتخاب شد. حالا طنین که تمام وقت نشسته بود و با صبر و حوصله به سوال و جوابهای ما گوش میداد ، وقتیکه دید روسیه بهترین کشوریست که پدرش میتونه در آن زندگی کنه آنچنان خنده ایی سر داد که نگو و نپرس . و بعد با لحن بسیار تمسخر آمیزی رو به هردوی ما کرد و گفت اصلا تاحالا از خودتون پرسیدین که چطور سر از آلمان در آوردین ؟؟؟
راستش فقط خندیدم . سال پیش خیلی سعی کردم برای مهاجرت به کانادا به هر دری بزنم ولی انگار همه درهای بسته فقط با پول باز میشن که فعلا در کاسه ما نیست . کاش همه چیز به راحتی یک تست انجام پذیر بود.
حالا ضرری که نداره شما هم امتحان کنین ، ببینین که آیا کشوری که هم اکنون در آن زندگی میکنید ، کشور مورد علاقه تون هست یا نه ؟ درضمن تستهای دیگرش هم جالب و بامزه هستند که امتحان کردن اش هر از گاه خالی از لطف نیست .

|