6.10.2006

مراسم افتتاحیه جام جهانی فوتبال 2006

مراسم افتتاحیه دیروزدراستادیوم فوتبال در موینخ برگزار شد و بسیار باشکوه و زیبا بود. در آخر هم که موزیک زیبای جام جهانی با صدای آقای هربرت گرونه مایر برگزار شد همه با پرچمهای کشورهایی که در جام جهانی شرکت دارند, وارد استادیوم شدند و من شدیدا از دیدن پرچم ایران هیجان زده شدم و بی اختیار اشکم سرازیر شد. حیف که سران امل جمهوری اسلامی این مراسم رو نشون ندادند برخلاف تمام کشورهای دیگه ...حیف که آرم تنفر انگیز جمهوری اسلامی روی پرچم بود . از دیروز در فکرم که چقدر ما ایرانیها از همه چیز محرومیم. حتی من که دیروز تمام این مراسم رو دیدم, تمام وقت فکر و ذکرم پیش عزیزانی بود که از دیدن این مراسم زیبا محروم بودند, بخاطر یک مشت پیرمرد عقب افتاده و امل ...بخاطر یک مشت آخوند پست فطرت و خشکه متعصب ...
در ضمن در عکس بالا چترهای عجیبی که در بالای استادیوم میبینید زنهایی بودند با لباسهای بینظیر و دامنهای بسیار بزرگ که در طول تمام مراسم وسط زمین و هوا معلق بودند.
بگذریم فکر میکنم که از این به بعد بازیها رو تمام دوست داران فوتبال دنبال میکنند و من هم امروز به مطالبم در مورد جام جهانی
خاتمه میدم . اگر که مطلبی برای نوشتن بود کوتاهی نمیکنم . امیدوارم که مطالبم تا به امروز مورد توجه و استفاده دوستان عزیز در هر کجا که هستند قرار گرفته باشه .
در آخر هم با بهترین آرزوها برای تیم ملی ایران در این مسابقات امیدوارم که این بار بتونن به رده های بالاتری دست پیدا کنند و سربلند به ایران برگردند .

|