12.01.2006

تیتر ندارد...



متاسفم از اینکه دوستان عزیزم در ایران قادر به دیدن عکس ها نیستند . کاش میدونستم که از چه طریقی میشه عکس گذاشت که قابل دیدن باشه . تنها راهی که برام میمونه اینه که اگر دوستی علاقه داره عکس رو ببینه, برای من حتما آدرس ایمیل بذاره تا براش ایمیل کنم . یااینکه عکس رو شرح بدم . عکس بالا چند عدد مداد رنگی رو نشون میده که هیچ ربطی هم به مطلبم نداره .

اینروزها الکی سرم شلوغه . دوباره ایام کریسمس نزدیکه و ما بالاجبار در حال فراهم کردن چند تا کادویی بزرگ و کوچک برای طنین خانوم . کامبیز همسرم هم در هفته آینده مرخصی داره که از همین الان میدونم برای من خیلی سخت میشه ...چون من بشدت عاشق تنهایی هستم و وقتی کسی مدام دور وبرمه عصبی میشم . تعجب نکنید بعد از سالیان دراز زندگی با یک نفر, این خودبخود یا خواهی نخواهی پیش میاد . اگر هم برای بعضی ها قابل فهم نیست باید بهشون تبریک بگم .

در ضمن تولد چهل سالگی ام هم نزدیکه که بی صبرانه منتظرشم چون خیلی دوست دارم بدونم اول چل چلی یعنی چی ؟؟؟

بعداز گذشت بزودی بیست و یکسال زندگی در آلمان الان تازه چند ماهیه که یک دوست آلمانی دارم . البته دوست آلمانی زیاد داشتم ولی دوستیها اینجا خیلی کوتاهند . آلمانیها مدل دوستیهاشون با ما ایرانیها خیلی فرق میکنه . اینگه از من ده سال بزرگتره و یک زن بسیار سرزنده و شاداب و فعاله . البته تا چند ماه دیگه به شهر دیگری اسباب کشی میکنند و باحتمال قوی این دوستی هم بپایان میرسه . دوستی با اینگه برای من فعلا یک تجربه بسیار خوبه و از هم صحبتی باهاش خوشحالم و جالب اینجاست که خیلی اهل خنده و شوخی و مسخره بازیه ...که در آلمانیها زیاد ندیدم . یکی از اخلاقهای جالبش اینه که میتونی هر وقت میخوای بری در خونه اش , در بزنی ...با روی خوش در رو باز میکنه و به خوردن یک قهوه دعوتت میکنه . خودش هم گاه و بیگاه زنگ میزنه و خودش رو به خوردن قهوه دعوت میکنه . این یکی از خصوصیاتیه که من در آلمانیها کم دیدم . تازگیها هم به لطف آشنایی بامن به اینترنت معتاد شده و هر شب به گشت و گزار اینترنتی مشغوله و هر نیم ساعت یکبار به من ایمیل میزنه .

یکی دیگه از اتفاقات جالب هم اینه که بعدازسالها اضافه وزن داشتن , خلاصه خودم رو راضی کردم که برم پیش یک متخصص تغذیه و با یک متد خیلی ساده دارم وزن کم میکنم . البته هنوز اولشه و بعداز شش هفته , فقط حدود چهار کیلو کم شده ولی متخصص تغذیه گفت که با این متد میشه در سال میون دوازده تا چهارده کیلو وزن کم کرد که متد کاملا سالمیه . من که دیگه خسته شدم از این رژیمهای بیهوده که فایده ایی ندارن . حالا شاید یکبار در اینمورد بیشتر توضیح بدم برای دوستانی که علاقه مند به شناختن این متد هستند . خلاصه اگر اضافه وزن دارید و مثل من از دیدن هیکل و شکل و شمایلتون در آینه حس غریب و غیر قابل وصفی بهتون دست میده , حتما بهتون توصیه میکنم که پیش یک متخصص تغذیه برید و از راه درست وزن کم کنید .

بعدازاینهمه حرف نزدن خلاصه تلافی در آوردم . ببخشید از پرحرفی .

|