11.18.2006

مرسی مرسی ...



از همه دوستان خوبم متشکرم.

امروز روز دیگری بود و حالم هم به نسبت بهتر. با اینکه تمام روز سردرد داشتم ولی فکر کردم که بد نیست این هوای سنگین و بد بلاگم رو عوض کنم . مرسی از تک تک شما ...مرسی از دلداریها و شعرها ...مرسی از حال و احوال پرسی تلفنی ...مرسی .

راستش من اصلا دوست ندارم چند روز پشت سرهم منفی باشم . همیشه یک مدت کوتاهه و بعد بسرعت حال و احوالم تغییر میکنه . اولا بخاطر وجود طنین که میدونم ناراحت میشه و دوما بخاطر اینکه فکر میکنم هر چی آدم منفی تر و غمگین تر باشه , براش اتفاقهای بدتر میافته .

در طی سالها سعی کردم که با خندیدن و شوخی کردن روحیه ام رو حفظ کنم و به زندگیم حال و هوای تازه ایی بدم . خندیدن برای من مثل یک تراپی مهمه . بدون جک گفتن و مسخره بازی و خندیدن روزم رو نمیتونم به پایان برسونم . یکی از زیباترین و دلچسب ترین سرگرمیهای من خندوندن طنینه که جزو کارهای روزانه من شده .

وقتی به کره زمین در عکس بالا نگاه میکنم فکر میکنم که چقدر زیباست , ولی زندگی درونش به زیبایی خودش نیست . پس لازمه که این زندگی سخت رو هر روز با کمی خنده قابل تحملش کنیم .

درضمن برای اطلاع دوستان که دوست دارند رابطه میون عکسهایی که میذارم با مطلبی که مینویسم رو پیدا کنند, بگم که همیشه عکسها یی که انتخاب میکنم با مطلبم ارتباطی ندارند . نباید هم داشته باشند . عکس بتنهایی میتونه تاثیر گزار باشه .

این آهنگ تاجیکی رو هم خیلی دوست دارم و امیدوارم که بتونید بشنوید . یا روی لینک کلیک کنید یا اینکه همینجا گوش بدید . تقدیم به همگی شما .

باز هم مرسی از همه شما و امیدوارم که در آینده با حرفهای غم انگیز خسته تون نکنم . سبز باشید و آفتابی .

|