4.18.2007

درد دل...

کاش زندگی آسونتر بود ...کاش دلم تنگ نبود !!!
از اینحرفها گذشته حامد عزیز از بلاگ شهر من ایده خوبی داشت که فکر کردم بد نیست در اینجا بنویسم . بعداز این فیلترینگهای پی در پی که باعث بسته شدن بعضی از وبلاگها شده , من هم حاضرم وبلاگ خودم رو در اختیار همه دوستانی که حرفی برای زدن دارند و بلاگشون فیلتره قرار بدم . در ضمن چون این بلاگ هم فیلتره , مطالبشون رو در بلاگ جدیدم میذارم و اگر اونهم فیلتر شد تا جون در بدن دارم بلاگ جدید میزنم . پس اگر دوست داشتید به آدرس ایمیل من مطالبتون رو بفرستید تا با اسم خودتون براتون بذارم . به کوری چشم پیرمردان عقب افتاده پست که در زندگیشون جایی برای حرفهای تازه و نفس کشیدن وجود نداره ...
پیرمردهای عمامه بسر خشکه متعصب !!! اینور دنیا اینترنت پرسرعت و آزاده ...برای من بلاگ جدید زدن چند دقیقه ایی بیشتر وقت نمیبره ...فیلتر کنید عقده ایی ها ...فیلتر کنید !!! در آخر این مائیم که به ریش سفیدتون میخندیم .

|