4.22.2007

حرفهای آخر هفته ...


به تقلید از مسعوده عزیز نویسنده بلاگ دالان دل دوست دارم حرفهای آخر هفته بنویسم . برای اینکه بیشتر با تعریف حرفهای آخر هفته آشنا بشین , حتما اول حرفهای آخر هفته مسعوده گل رو بخونید . من که تا به الان هیچوقت اینچنین از حرفهای آخر هفته کسی لذت نبرده بودم .
خوب این شما و این حرفهای آخر هفته من ...معمولا حرفهای آخر هفته من تکراری و خسته کننده هستند , پس اجازه بدید همین یکبار رو بنویسم و دیگه از این کارهای سخت به من محول نکنید .
اعترافهای آخرهفته
اعتراف میکنم که تقلید کردن اصلا کار خوبی نیست و نوشته آخر هفته من به هیچ عنوان با نوشته های مسعوده عزیز قابل مقایسه نیستند .
اعتراف میکنم که چند روزه زندگی خیلی الکی داره از کنارم میگذره , باید کمی بیشتر بهش توجه کنم .
اعتراف میکنم که خیلی دوست داشتم به یک سفر درست و حسابی برم .
اعتراف میکنم که این چند روز اخیر چند بار بستنی وانیلی و شیر رو بصورت مخلوط خوردم و کلی هم حال کردم .
اعتراف میکنم که آب و هوای فعلی آلمان آنچنان به من چسبیده که اصلا فعلا به هیچ وجه خیال ترک آلمان رو ندارم .
اعتراف میکنم که امروز مثل هرروز مواظب رفت و آمد خانومهای همسایه بودم . خانوم همسایه روبرویی که یک بچه دو ساله داره باز هم شکمش بدجور بالا آمده !!!
اعتراف میکنم که کم رفت و آمد بودن بلاگ من در این یکی دوهفته آخر بدجور حالم رو گرفته.

دردو دلهای خودمانی آخرهفته
راستش زیاد درددلی ندارم , چون این درد دل تمامی نداره . اگر شروع کنی دیگه پای همه رو میکشی وسط . بعد دیگه حتی به نزدکترینت هم رحم نمیکنی .

آروزهای آخر هفته

آرزو میکنم که هر اتفاقی میخواد بیافته خوب اتفاقی باشه .
آرزو میکنم که همه آدمها بتونند عاشق بشن .
آرزو میکنم که همه بچه های دنیا جای خواب و غذا برای خوردن داشته باشن و آینده ی خوب و روشنی در انتظارشون باشه .
آرزو میکنم که پلیس های فیلترینگ اینترنتی دستهاشون بشکنه . و این آرزو خیلی هم جدیست .

جوک آخر هفته

ترکه از نماز جمعه برميگرده ازش مي پرسند شعار اين هفته چي بود؟ ميگه والله نفهميدم، ماست حق مسلم انرژي هسته ايه... حق مسلم انرژي هسته اي ماسته... حق داريم از ماست انرژي هسته اي بگيريم ... حق مونه از انرژي هسته اي ماست بگيريم ... انرژيمون ماست شد يا ماستمون انرژي داره ... هستمون ماست داره... ماستمون هسته داره... انرژيمون حق داره هسته دار باشه... هستمون حق داره انرژي داشته باشه... ماستمون حق داره، حقمون ماست داره...

آهنگ آخر هفته
از گروه بسیار هنرمند آبجیز, آلبوم همه, تراک شماره پنج وبسایت و شماره دوازده آلبوم, بنام نسل من که آخرش یک پدر خوش صدای ایرانی میگه همه آدمها باید سعی کنن که عاشق بشن. چون فقط عشقه که جلوی جنگ و نفرت و گرفتاری و بدبختی رو میگیره ...

ته مانده حرفهای آخرهفته
خیلی خوشحالم که مثل چند تا از خانومهای همسایه حامله نیستم , خوشحالم که دخترم داره بزرگ میشه و میتونم باهاش کلی حال کنم . امروز چند تا عکس خیلی قشنگ ازش گرفتم که یکیش رودر بالا می بینید .

سوال آخر هفته
چرا دوستیها همیشگی نیستند ؟
فعلا سوال دیگه ایی بخاطرم نمیرسه ...ولی سوال هایی که معمولا دارم بی جواب نیستند .
یک قسمت رو هم خودم اضافه میکنم.

بلاگ آخر هفته
بلاگ دالان دل , که هر روز بروز میشود .
بلاگ سلام تهران از دویچه وله . حتما درپستهای بعدی در موردش خواهم نوشت .
پایان .


لطفا در بلاگهاتون لینک بلاگ جدید من رو هم بگذارید یا لینک رو عوض کنید . مرسی .

|