11.03.2006

هرج و مرج...

عجب زندگی شده ...چقدر سریع روزها و شبها از کنارمون میگذرند و حتی وقت نمیکنیم از خودمون سوال کنیم که هستیم و از برای چه هستیم ؟؟؟
در سرزمین مادری هر که ازمادرش قهر کرده خودش رو کاندید ریاست جمهوری میکنه , البته اونهایی هم که تابحال اینکار رو نکردن به احتمال قوی گیتاری به دست گرفتن و شعری گفتن و آهنگی خوندن و یا مثل من بلاگ نویس شدند !
از سوی دیگر یک سایتی برقرار شده که وبلاگ برتر سال دوهزارو شش رو انتخاب میکنه ...حالا برای چی و کی و چرا ؟؟؟ روشن نیست .
اینکه آیا وبلاگی برتر هست یا نه مهم نیست , مهم اینه که اگر از خوندن بلاگی لذت میبریم بدون در نظر گرفتن سطح تحصیلات و شغل و ملیت و دین ...بدون در نظر گرفتن تعداد کامنتها و قربون صدقه ها یا بدون در نظر گرفتن معروفیت یک بلاگ , به خوندنش بریم و از نوشته هاش لذت ببریم .
ماهیت بعضی از بلاگ نویسهای معروف هم که اصلا مشخص نیست . تعجب میکنم وقتی میبینم که قسمت کامنتهای این بلاگها همیشه پر از بد و بیراه و مزخرفه ...شاید که معنا و مفهوم حسود هرگز نیاسود این موقع ست که مشخص میشه ...ولی کلا بعضی از این بلاگ نویسهای باصطلاح معروف دیگه حتی به خودشون زحمت خوندن بلاگهای دیگر رو نمیدهند . فقط گاه و بیگاه در مطلبی به این مسئله اشاره میکنند که اگر جایی از من کامنتی دیدید خودم نیستم فرد بیکاریه که از من متنفره !!!
یکی دیگر از مسائل خنده دار برای من هم به رخ کشیدن سطح سواد یا افتخارات افراده که حتما خودتون در این چند ماه اخیر در موردش خوندین . آیا مطرح کردن سطح تحصیلات و یا شغل یا هر رتبه دیگری در نوشتن یک بلاگ تاثیری داره ؟ اینکه من پدرم پروفسور بوده یا خودم دکترا در چند رشته دارم فکر نمیکنم زیاد مهم باشه ...بد نیست فقط یکبار از خودمون بپرسیم با این همه افاده و ادعا چه کردیم , بغیر از خط خطی صفحات بلاگمون ؟ چه فرقی داره که نویسنده اولین یا آخرین بلاگ بلاگستان , جوانترین یا پیرترین , برترین یا بهترین , خوشگلترین یا باحال ترین بلاگ نویس باشیم ؟؟؟ مهم اینه که همدیگر رو تحمل کنیم و به هم در این حریم شخصی احترام بگذاریم ...
بگذریم در آخر چند لینک ...
چندروز پیش فیلمی دیدم بنام دان که خیلی متاثرم کرد . البته این حقیقت تلخ رو همه میدونیم که در سرزمین مادری ما بچه ها در سنین پایین مشغول به کارهای طاقت فرسا و سخت هستند, ولی دیدن این فیلم این مسئله رو بیشتر قابل لمس میکنه . اگر دوست داشتید در اینجا دانلود کنید .
با گروه آبجیز اگر دوست داشتید و تابحال نمیشناختید آشنا بشید که موزیک کاملا منحصر به فرد و زیبایی رو ارائه دادند و دو خواننده زن و جوان این گروه هم مثل لاله پورکریمی در سوئد زندگی میکنند .
اینهم یک بلاگ جالب برای دختران دم بخت .
اگر به تولدی دوباره اعتقاد دارید در این سایت میتونید ببینید که در زندگی قبلی چه کسی بودید . این لینک رو از
بلاگ پونه عزیز برداشتم .
در ضمن لینک کاندیدهای ریاست جمهوری رو از بلاگ بالش نرم گیلاس برداشتم . مرسی سارا جان .

|