5.27.2005

سفر کلن...


The Dom in Cologne6
Originally uploaded by shohreh.


خلاصه برگشتم...دوباره برگشتم به این اتاق ساکت و همیشگی...

سفر خوبی بود ،‌ جای همگی خالی . عکسها رو در فلیکر ببینید. کلن شهر بسیار زیبا و جالبیست با جذابیتهای مخصوص خودش . فکر میکنم چیزی حدود بیش از ده هزارایرانی هم در کلن زندگی میکنند . از نظر فرهنگی و هنری هم در کلن اتفاقات زیادی میافته ،‌ و کلا در اونجا حوصله آدم سر نمیره . ما فقط سه روز در اونجا بودیم که البته اولین بار نبود . روزی که برگشتیم روز عجیبی بود اصلا خوشحال نبودم که به خانه برمیگردم...در باکس پیامهای تلفنی هیچ پیامی نبود ،‌ هیچ نامه ایی نداشتیم ،‌ هیچ مسجی در مسنجر نداشتم و هیچ ای میلی ،‌ خیلی عجیبه که آدم بدونه اینقدر دور افتاده و غربت زده ست که هیچ احدی سراغش رو نگیره فقط خودت و خودت ...اینه که از دوباره برگشتن مسرور نبودم . اقلا در شهر دیگر میدونی که کسی رو نمیشناسی . بگذریم گلایه و شکایت نیست فقط درد دلی بود که گفتم بریزمش بیرون تا شاید کمی سبک بشم . آخیش....

بغیر از اینها تعریف دیگری نیست خودتون عکسها رو ببینید و تصویری از این شهر در ذهنتون بسازید . در ضمن دوست خوب من علی ایده بسیار خوبی در بلاگش داده که امیدوارم دوستانی که خارج از ایران زندگی میکنن وقتی بگذارند و مطلبش رو بخونن و با تجربیات خودشون همراهیش کنند. نمیخوام توضیح بیشتری بدم،‌ چون علی عزیز خودش به بهترین نحو توضیحات لازم رو داده ست.

در ضمن با طنین به باغ وحش کلن هم رفتیم که عکسهاش رو بزودی در فلیکر میذارم . اگر روزی روزگاری گذارتون به کلن خورد حتما به باغ وحشش هم برید . دیدن حیوانها که اکثرشون بطرز غریبی در آنروز خوابیده بودن و همچنین محیط سرسبز و آرام باغ وحش خیلی به من آرامش داد و جدا لذت بردم.

به دلتنگستان هم سری بزنید که نوشته هاش مثل همیشه بی نظیر هستند.

بغیر از این سبز باشید و در این هوای گرم تابستانی هم شدیدا آفتابی...

|