5.15.2005

lost in my hair


lost in my hair
Originally uploaded by aleyna.


اين عكسي كه ميبينيد متعلق به يك دختر ترك زيباست . روي عكس كليك كنيد و به آلبومش در فليكر نگاهي بياندازيد . البته از نظر من خودش با زيبايي اش و گذاشتن پي در پي عكسهاش بيننده گان زيادي رو جلب كرده و شايد بشه گفت كه زيبايي رو به رايگان ميفروشه و اگر روزي روزگاري پول هم بخواد كساني كه محو زيباييش شدن حتما ميپردازند.


چقدر نوشتن براي من تازگيها سخت شده ، همين الان چندين بار چندين مطلب مختلف نوشتم و پاك كردم ...كلي حرف هست كه نميشه نوشت ، نوشتنش برام سخته ، جمله پردازي و گشتن دنبال واژه هاي خوب كار بسيار دشواريست. از طرفي نميخوام هر روز بخاطر جلب خواننده صفحات را بي هدف سياه كنم و در مورد مسائل روزمره زنده گيم بنويسم كه براي هيچ كس جالب نيست .
ميخواستم در مورد اين بنويسم كه چرا زنده گي اينقدر سخت شده ...در مورد اين كه چرا از پير شدن ميترسم ...در مورد اينكه چرا فكر به آينده ترس عجيبي رو در من بوجود مياره ... در مورد اينكه يك اتفاق پيش پا افتاده در زنده گي چقدر ميتونه انسان رو درگير پيچ و خمهاي بي پايان اين جاده بكنه ؟؟؟در مورد اينكه هر روز يكروز كمتر وقت دارم ...در مورد اينكه چرا اينقدر بي حوصله ام ...
ولي در مورد هيچكدوم نمي نويسم ...زيرا كه بي حوصله گي درديست غريب...
در آخر از دوستاني كه براي گذاشتن كامنت در اينجا با مشكل مواجه هستند خواهش ميكنم در صورت تمايل به آي دي من در ياهو مسنجر sktfam يا با آدرس اي ميل من
sktfam@gmail.com تماس بگيرند. و در ضمن اگر ميتونن من رو براي رفع اين اشكال راهتمايي كنند ، لطف كنند و دريغ نكنند .مرسي.

|